|
Modders Forum modderów gier cRPG
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kazzmir
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: kraków
|
Wysłany: 2007/04/13 09:52 Temat postu: gildie |
|
|
no to czas na wymyslenie jakis gilgi w modzie.
proponuje np: gildie kaplanow, mechanikow, szczegolnie w opozycji do mechanikow zwalczajace sie nawzajem, gildia prymitywistow (lub nazwa jakas podobna trzeba znalezc synonim np(archaiczny, pierwotny)), gildia cos dla orka kowali. kowale to cos posredniego miedzy mechanikami ale rekrutujacy sie z uzdolnionych platnerzy, potem moga awansowac na mechanika. mechanicy to np tworcy golemow, mozna by golemy zrobic na bazie modeli z NK tych straznikow z kamienia. gildia prorokow (kompleni pojebancy wrozacy rychly koniec swiata i dokonujacy z pomoca gildi pierwotnych sabotazy na naszej maszynie) i na koniec gildia zabojcow na uslugach mechanikow.
kompromis:
zabojcow, mechanikow, pierwotnych i prorokow bym chcial zostawic. zabojcy jako zrbojna reka mechanikow ktorzy choc wydaja sie spokojni trzymaja wszystko mocno w garsci
prorocy z pierwotnymi wspolpracuja
zostaja 4 gildie
cytaty z gg:
po jednej stronie stawiasz mechanikow oddanych matematyce itp i zimnych zabojcow po drugiej prymitywnych ktorzy maja swojego demona ktory np opetal czesc z nich i nazywaja sie prorokami czy jakos tak
gildie musza byc musza dzielic sie wladza nad gora. mechanicy maja swoja czesc prymitywni maja swoja wszedzie tam gdzie jest jakis tam bog itp oni tez tam sa wszedzie gdzie sa rury mechanizmy sa drudzy ale tez walcza miedzy soba o powiekszenie wplywow
po jednej stronie masz wyspecjalizowanych mechanikow a po drugiej innych ktorzy nie maja tej techniki.
wszyscy sa zamieszani w rozne dziwne rzeczy ale mechanicy sprawiaja wrazenie super dobrych mimowszystko
kazda grupa ma ludzi od ciemnej roboty.
Wykształceni, zaawansowani technicznie ludzie Olbrzma i zacofani, mroczni i agresywni Demona
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Avertheme
Orome
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.
|
Wysłany: 2007/04/15 18:56 Temat postu: |
|
|
Cytaty z GG
niech bedzie tak ze u prymitywowo mozna sie wyuczyc sily do 350 a u tych konstruktorow alchemi i kowalstwa na sto
dobry pomysł: Prymitywni - siła i walka, Konstruktorzy - alchemia, magia, kowalstwo itp.
To moze tak
Prymitywy
-siła do 400(poza góra max. 200)
Konstruktorzy
-mana do 300(poza gora 200)
-kowalstwo 100%(poza góra 60)
-alchemia 100%(poza góra 60)
pozatym prymitywy maja zajebiscie ciezkie bronie wymagaja 350-400 a zadaja 100-200dmg, jakies badyle z kamiorami na koncu tępymi
no, prymitywnym damy jakieś miecze prymitywne, topory krzemienne, maczugi itp.
fajnie by było, jakby jakieś knify były dodatkowo, np: Konstruktory - zbudowanie czegoś, nowe miecze do wykucia, itp.
konstruktorzy maja schludne lokacje sporo do wyuczenia, recepty dla kowala, a prymitywy spia po jaskiniach czy coś w tym stylu, jednak kuszace w nich jest 400 siły
jak nazwa Konstruktorzy mówi, fajnie by było jakby można u nich było się pouczyć czegoś z techniką, nauką, wytapianiem
UStaliliśmy, że u Konstruktorów będzie można ulepszyć jedną broń, jeden pancerz i jedną broń dystansową. Będzie lista z ulepszeniami, które wybierzemy, np: większy damage, +hp, mana, siła i zręczność, obniżenie wymaganej siły dla danej broni itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Możesz zmieniać swoje posty Możesz usuwać swoje posty Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|