Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kazzmir
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: kraków
|
Wysłany: 2007/03/21 21:37 Temat postu: nowy mod nowe pomysly nowe mozliwosci |
|
|
inspiracje graficzne
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] i dalsze obrazki na tej stronie.
ogolnie rzecz biorac robimy moda ktory dzieje sie w gorze. beda duze przestrzenie, kilka sporych lokalizacji w pieczarach i grotach z jeziorkami itp, do tego trasa gdzieniegdzie wychodzaca na zew gory, z niektorych miejsc w srodku bedzie tez widac przeznaczenie gracza czyli zamek (cytadele na dnie gory) ktory trzeba bedzie zdobyc czy cos w tym stylu. fabula na razie lezy wiec graficy maja sporo czasu by wymyslec cos oryginalnego.
mniej wiecej tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
ilosc polaczen miedzy lokacjami dowolna ale lepiej powiedzmy trzymac sie jednej drogi miedzy jedna lokacja a druga. mozna by polaczyc tez niektore drogi miedzy np 2-3 lokacjami. do tego np TYLKO jedna droga prowadzaca do zamku. na screenie nie widac ale niektore lokacje wychodza poza zarys gory w tych momentach mozna bedzie zrobic droga na zew. zeby sie nie nudzilo. teraz zadanie trzeba ustalic ilosc lokacji bo 6 moze wydawac sie zbyt duza iloscia (przyklad) i ustalic co sie bedzie w nich znajdowalo. pierwsza rzecza ktora powstanie bedzie gorska twierdza niewielka ale posepna. do tego wlasnie kazda kolejna lokacja jest tak wazna i na tyle urozmaicona zeby sie nie nudzilo dlatego tez fajnie by bylo gdy byla droga na zew po ustaleniach z orkiem wyszlo nam ze w tych miejscach sufit moglby byc wysoko np i moglby tam rosnac jakies powykrecane drzewa bez lisci czy cokolwiek innego, w innej np gigantyczne grzyby, jezioro, rwaca rzeka itp itd. wyobraznia nas nie ogranicza jedynie ilosc poligonow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2007/03/21 23:01 Temat postu: |
|
|
Lokacje nie powinny wychodzić na zewnatrz góry dlaczego? - bo to będzie osobny zen(nie bedzie widać kolonii)a te lokacje rozumiem będa sie rozciagać wkoło tego zamku?
EDIT:
Acha a ten zamek nawet jak na schemat za niski
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2007/03/21 23:03 Temat postu: |
|
|
Oczywiscie drogi wychodzace wewn. góry z widokiem na cytadele jak najbardziej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazzmir
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: kraków
|
Wysłany: 2007/03/21 23:08 Temat postu: |
|
|
orcwarrior napisał: |
Lokacje nie powinny wychodzić na zewnatrz góry dlaczego? - bo to będzie osobny zen(nie bedzie widać kolonii)a te lokacje rozumiem będa sie rozciagać wkoło tego zamku?
EDIT:
Acha a ten zamek nawet jak na schemat za niski |
[link widoczny dla zalogowanych]
zeby jasnosc byla co i jak
ork nie pierdziel to szkic jest a ty marudzisz ze wysokosc zamku ci nie odpowiada.
wyjasnij co z tym wychodzeniem na zew. przeciez to beda osobne zeny polaczone ze soba w calosc przeciez nie bedzie i tak widac wew strony gory bo taka nie istnieje jedynie w miejscach w ktorych lokacje beda to przewidywaly
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2007/03/21 23:17 Temat postu: |
|
|
To ma tak byc jak na tym szkicu? ja bym jedna lokacje przesunął bardziej na zachód(widok z góry) zeby można było obejrzeć cytadele z kazdej strony, jeszcze trzeba pomyślec nad tą górska fortecą, czy masz przez nia namysli tą górska fortece z g1 gdzie było mnóstwo harpii i kamien ogniskujący? propos słonca to można wstrzymać czas podczas pobytu w tych jaskiniach zeby słonce było w odpowiedniej pozycji.Wychodzenie na zewnątrz, rozumiem ze chodzi ci o wyjscie na jakis waski szlak zauzmy przechodzac z lokacji 1 do lokacji 2 szczytu góry? jezeli tak to raczej nie, chyba ze w wczytywaniem sie osobnego swiata :P (tak jak np. stara kopalnia i kolonia). Z tego co rozmawialismy na GG to zrozumiałem ze to wychodzenie na szlaki będzie działać tylko w strone wnetrza góry czyli widok na cytadelę
EDIT:
Górska forteca, G1
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazzmir
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: kraków
|
Wysłany: 2007/03/21 23:24 Temat postu: |
|
|
orcwarrior napisał: |
To ma tak byc jak na tym szkicu? ja bym jedna lokacje przesunął bardziej na zachód(widok z góry) zeby można było obejrzeć cytadele z kazdej strony, jeszcze trzeba pomyślec nad tą górska fortecą, czy masz przez nia namysli tą górska fortece z g1 gdzie było mnóstwo harpii i kamien ogniskujący? propos słonca to można wstrzymać czas podczas pobytu w tych jaskiniach zeby słonce było w odpowiedniej pozycji.Wychodzenie na zewnątrz, rozumiem ze chodzi ci o wyjscie na jakis waski szlak zauzmy przechodzac z lokacji 1 do lokacji 2 szczytu góry? jezeli tak to raczej nie, chyba ze w wczytywaniem sie osobnego swiata :P (tak jak np. stara kopalnia i kolonia). Z tego co rozmawialismy na GG to zrozumiałem ze to wychodzenie na szlaki będzie działać tylko w strone wnetrza góry czyli widok na cytadelę |
szczerze mowiac nie widze sensu zeby za kazdym razem trzeba bylo ogladac ta twierdze to bedzie jedna z lokacji i jako ze to bedzie gora to moze byc trudno widoczna bo daleko np. co do umiejscowienia lokazacji ork nie czepiaj sie bo to mnie najbardziej rozwala to szkic jest i wszystko jest umowne a ty juz przesun w prawo tamta w lewo a siamta do srodka
fakt tak bedzie mozna zrobic ze po wejsci do lokacji gdzie powiedzmy zebedzie widac slonce ono bedzie tam gdzie my bedziemy chcieli.
zamek na dole ma byc widoczny nie ten na gorze zle zrozumiales. skoro gora jest pusta w pewnym sensie to zrobimy go widocznego w oddali
raczej chodzilo mi o lokacje z numeru 7, pamietasz tylko ze 3x wieksza
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Avertheme
Orome
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.
|
Wysłany: 2007/03/21 23:36 Temat postu: |
|
|
Nie jestem chyba wprowadzony we wszystkie szczegóły, ale chcę się dowiedzieć kilku szczegółów:
- dlaczego twierdza ma być na dole, a nie u góry?
- ta góra to jakaś konkretna, w Górniczej Dolinie?
Proponuje zrobić kilka dróg do owej twierdzy, nie wszystkie musza do niej prowadzić, lecz pozostałe prowadzące mogły by miec różne poziomy trudności z dostaniem się do zamku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazzmir
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: kraków
|
Wysłany: 2007/03/21 23:39 Temat postu: |
|
|
Avertheme napisał: |
Nie jestem chyba wprowadzony we wszystkie szczegóły, ale chcę się dowiedzieć kilku szczegółów:
- dlaczego twierdza ma być na dole, a nie u góry?
- ta góra to jakaś konkretna, w Górniczej Dolinie?
Proponuje zrobić kilka dróg do owej twierdzy, nie wszystkie musza do niej prowadzić, lecz pozostałe prowadzące mogły by miec różne poziomy trudności z dostaniem się do zamku. |
bo schodzimy w dol a nie do gory idziemy.
zadna konkretne gora
czemu nie kilka, to sie zdaje oczywiste, po co ulatwiac dojscie, cokolwiek postawimy na drodze bedzie do pokonania wiec czasu, a jedna droga daje mozliwosc tego ze trzeba bedzie zwiedzic wszystkie inne zaliczyc wszystkie misje zrobic jedna mega trudna zeby moc isc dalej czy jakos tak. jezeli bysmy zrobili tak z kilkoma drogami to kazdy by sie i tak mogl wkurzyc ze traci czas na bezsensowne misje skoro drog jest kilka to odbebni jedna sciezke misji i koniec a tak musi zrobic to co my chcemy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2007/03/21 23:48 Temat postu: |
|
|
Misje? i kto je bedzie dawał? zombie?
conajwyzej jakies własne, a reszta to pułapki,pułapki...
na tej mapie chyba nie ma nr. 7 do reszty sie zgadzam, lub nie mam czasu aby napisac
sory G a nie 7. 7 bylo na innej mapie ale gorszej jakos i mi sie pojebalo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Avertheme
Orome
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.
|
Wysłany: 2007/03/21 23:49 Temat postu: |
|
|
Można i tak.
Fabuła nie jest dopracowana, czyż nie? Mam coś kminić może, czy nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2007/03/21 23:51 Temat postu: |
|
|
wszyscy kminia, ty tez mozesz.
EDIT:
Kazz:
Acha tam to raczej nic nie ma ale ok :P
ork na gg juz gadalismy tam jest ten ork ktory pierdoli o ulu mulu czy jakos tak, nie jedz tyle parowek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Avertheme
Orome
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.
|
Wysłany: 2007/03/21 23:54 Temat postu: |
|
|
Zombie?
W tej górze mamy być sami, tj. bez żadnych osób drugich?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2007/03/21 23:55 Temat postu: |
|
|
kazzmir napisał: |
wszyscy kminia, ty tez mozesz.
ork na gg juz gadalismy tam jest ten ork ktory pierdoli o ulu mulu czy jakos tak, nie jedz tyle parowek |
to chyba gadałeś z averem o tym ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazzmir
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: kraków
|
Wysłany: 2007/03/21 23:58 Temat postu: |
|
|
Avertheme napisał: |
Zombie?
W tej górze mamy być sami, tj. bez żadnych osób drugich? |
nie wiem raczej nie. raczej npc jacys bede musieli byc rozwinieta kultura nie same orki to zabijania
ork przelec historie gg to sobie odswiezysz pamiec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Avertheme
Orome
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.
|
Wysłany: 2007/03/21 23:59 Temat postu: |
|
|
aver jest niewinny, poza tym dzisiaj parówek nie jadłem
o Umululu też nic nie wiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|