Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2007/03/24 16:01 Temat postu: |
|
|
to było pytanie retoryczne
Bedziesz wspołtwórcą! wystarczy ze pokażesz co potrafisz
Kazzmira nie ma pewnie MT męczy, moge ci tak ogólnikowo o fabule napisac, może pomoze przy wymyslaniu nowych pomysłów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Avertheme
Orome
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.
|
Wysłany: 2007/03/24 16:06 Temat postu: |
|
|
no trudno, pewnie będę tym współtwórcą... chociaż mam też knifa. Ale o tym w swoim czasie.
nadal nie czuję siękomfortowo, ale to tak na marginesie.
a kazz, łajza jedna, zajrzałby tu chociaż
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Avertheme
Orome
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.
|
Wysłany: 2007/03/24 17:50 Temat postu: |
|
|
Orc, takie coś?
[link widoczny dla zalogowanych]
tylko textura jest niezbyt, nie jestem dobry w texturach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2007/03/24 18:23 Temat postu: |
|
|
Dobre, ale ta tekstura rzeczywiscie, jednak bym prosił abyś użył strzał z gothica(dać model?) kołczan mógł być trochę bardziej płaski, pozatym ok, podrzucę jakąś sensowna teksturę na kołczan...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2007/03/24 18:26 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] ta będzie idealna - nazwa to
FMCIDWAWALL
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Avertheme
Orome
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.
|
Wysłany: 2007/03/24 19:12 Temat postu: |
|
|
Strzały są z gothica, ale musiałem je przeskalować.
Oto kołczan z texturką
[link widoczny dla zalogowanych]
spłaszczyłem go bardziej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2007/03/24 19:23 Temat postu: |
|
|
Mam nadzieje ze bardzo ich nie skalowałeś... acha jeszcze obmapuj po ludzku tą górna cześć kołczanu bo wyglada okropnie, i bedzie wporządku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Avertheme
Orome
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.
|
Wysłany: 2007/03/24 19:27 Temat postu: |
|
|
Otexturowana jest, ale ciemno i nie widać.
Strzały dosyć sporo zeskalowałem, ale kołczan robiłem pod model człowieka, a strzała większa była o dużo.
I strzały w kołczanie nie są otexturowane chyba, prosto z Gothica
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2007/03/24 19:50 Temat postu: |
|
|
O to mi chodzi
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Avertheme
Orome
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.
|
Wysłany: 2007/03/24 19:55 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
inny punkt widzenia
Wszystko jest otexturowane, chyba, że chodzi ci o te polygony kanciate
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2007/03/24 19:57 Temat postu: |
|
|
Chodzi włąsnie o tą czesc która pokazałem, tekstura tam jest bardzo rozciagnieta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Avertheme
Orome
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.
|
Wysłany: 2007/03/24 20:01 Temat postu: |
|
|
no bardzo nie ma co z tym zrobić, musiałbym od nowa robić. Zrobić, czy może być?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2007/03/24 20:02 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi sie ze mozna ta czesc zaznaczyć, i zrobic dla niej nowego unwarpa(kurde kazza nie ma)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Avertheme
Orome
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.
|
Wysłany: 2007/03/24 20:04 Temat postu: |
|
|
no nie ma. A ja nie robiłem unvarpami, tylko edytorem materiału. I to jest jeden element - kołczan.
Jakby co to kazz najwyżej poprawi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2007/03/24 20:06 Temat postu: |
|
|
Daj to, mam maxa, jakoś to poprawie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|