Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2007/03/25 17:06 Temat postu: |
|
|
na plecach? nie
ale bedzie pieknie ozdabial okolice, lezac gdzie popadnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Avertheme
Orome
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.
|
Wysłany: 2007/03/25 17:51 Temat postu: |
|
|
Szkoda
Dobra, bierzmy się za tego moda, bo mnie krew zalewa jak gram w MT <-zarąbista ta gęba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2007/03/25 17:58 Temat postu: |
|
|
Mario chyba przed kazzmirem wróci
//a wraca w czwartek
EDIT:
Robienie moda? co ja poradze...
...możesz wiecej desek zrobic
...albo przyjac te robótke fabularną
...w ostatecznosci mozesz mi stopy rozmasowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Avertheme
Orome
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.
|
Wysłany: 2007/03/25 19:02 Temat postu: |
|
|
Zapodaj fabułę i powiedz co wymyślić
deski? spoko, powiedz tylko ile i jakie
mario jest w moddersach, tak?
Kurde, muszę się nauczyć dialogi pisać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2007/03/25 21:07 Temat postu: |
|
|
Mario jest w modersach;Dialogi sie łątwo pisze;deski take same jak wczesniej, tyle ze bardziej pokrzywione niz dziurawe ;fabułe jutro, lekcje robie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2007/03/25 21:09 Temat postu: |
|
|
O znalazłem b.dawno pisana gł. fabułe, jest troche nie dzisiejsza
i pozatym pisana przezemnie ;D
Jak najbardziej skrócony opis gł. fabuły
Rick budzi sie na plazy przy statku.Podbiega do niego(chwila na mysłu)Hank bo zauwazył ze Rick żyje o czym powiadamia reszte Piratów:Rodneya-wojownika mieczem jednoręcznym dobrze posługujacy sie łukiem
i Angusa człowieka z wielkim toporem Rick podchodzi do Rodneya gada z nim ,dowiaduje sie ze Dustin i Skip nie żyją i lęza na plazy dowiaduje sie tez ze Rodney moze sprzedac mu kilka rzeczy Konczy rozmowe.Bohatera zagaduje Angus mówi o tym ze zaatakował ich człowiek w czerwonej zbroi ,i zeby Rick narazie nie wychodził pozateren plazy bo w poblizu jest kolejny człowiek w takowej zbroi.
Po obejrzeniu z bliska plazy(są aligatory ) idziesz do Angusa i idziecie z innymi szukać innych ludzi [idziecie kawalek przez las obok wiezy mgiel zatrzymujecie sie przy mostku własciwie pomiedzy innym mostem w głębi lasu a mostem do klasztoru mnichów]jeden z piratow cie zatrzymuje i gdybys jeszcze nie zauwazył powiadamia ze po drugiej stronie mostu jest 2 kolesi w tym jeden w czerwonej zbroi ,podchodzicie do nich ,Rick i piraci wyjmuja bronie i juz maja sie zamachiwac na tony'ego(cien) i Idyllusa(sekta) gdy Tony ich hamuje i błaga o litość ,po czym moze opowiedzieć troche o obozach itd.
KONIEC UKONCZONEJ W SKRYPTACH CZESCI FABUŁY
Tony opowiada o obozie mysliwych ,prosisz go aby was zaprowadził odpowiedział ze tak ,ale prosi o pomoc w zabiciu kilku strazników ktorzy maja swój obozik(ognisko) gdzieś niedaleko ,spełniasz proźbe tony zaprowadza cie do obozu myśliwych znajdują się tam też magowie którzy mieszkaja w wieży niedaleko chaty cavalorna ktora zreszta tez nalezy do obozu ,teraz mozesz wybrac czy chcesz zostać magiem czy myśliwym ,jednym z zadań które nie dotyczy gildii jest zadanie "oczyszczenia" wejscia do starej kopalni ,po jego wykonaniu butch wpada na pomysł organizowania znannych nam zawodów ,po wykonaniu wszystkich zadań dla wybranej gildii jak i pobocznych czeka nas ostatnie zadanie musimy zaatakować stary obóz
MÓJ POMYSł NA ZAKONCZENIE
Na samym koncu kiedy juz cała walka jest "niby" skonczona jeden z myśliwych prosi nas jeszcze o przeszukanie lochów gdzie w jednym z nich znajdujemy gomeza z paroma straznikami ,zabijamy ich a przy "dobijaniu" Gomeza (o ile sie naucze) kamera "wychodzi" z lochów przenika przez kraty i ukazuje bariere która włąsnie znika(za sprawa bezimennego)no i koniec gry (można by to zrobić w postaci rendera )
(dokładny opis tylko z poczatku)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Avertheme
Orome
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.
|
Wysłany: 2007/03/25 22:17 Temat postu: |
|
|
Lol
deski porobię, spoko
dialogi nie wyglądają na proste, ale je rozkminię
Fabuła wydaje się być na godzinę grania. Ja bym co innego wymyślił, ale się nie mieszam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2007/03/25 22:21 Temat postu: |
|
|
To jest raczej główny wątek, tez zauwazyłem ze to dość krótkie, dlatego zadania będa zwykle dość długie, tym bardziej ze szybko się je robi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Avertheme
Orome
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.
|
Wysłany: 2007/03/25 22:25 Temat postu: |
|
|
to nie lepiej wymyślić inną fabułę i/lub więcej zadań i wątków pobocznych?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2007/03/25 22:30 Temat postu: |
|
|
Nie do fabuły dodany jest juz wątek okupowanego nowego obozy, chyba wystarczy, a jak jednak bede narzekał na nadmiar czasu to rozwinę troche fabułę w górze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Avertheme
Orome
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.
|
Wysłany: 2007/03/25 22:35 Temat postu: |
|
|
aha, no to spoko, jak chcecie.
jak jutro nie będzie kazza, to pała jest i tyle.
Trzeba zacząć to robić, tą górę. A może właśnie rozbudować moda z tą Górą? Fabułę już praktycznie mamy gdzieś w innym temacie, skryptów się poduczę i jazda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2007/03/25 22:38 Temat postu: |
|
|
NPCTY umiesz?+rutyny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Avertheme
Orome
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.
|
Wysłany: 2007/03/25 22:47 Temat postu: |
|
|
NPCty i Itemy to chyba najprostsze rzeczy ze skryptów. I, póki co, tylko tyle umiem.
EDIT
Przypomniało mi się, wolałbym, żeby Mod o Górze był modem oddzielnym i wypasionym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazzmir
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: kraków
|
Wysłany: 2007/03/26 09:15 Temat postu: |
|
|
Avertheme napisał: |
... jutro nie będzie kazza, to pała jest i tyle... |
co za hamski aver
komp mi calkiem padl w piatek wieczorem po rozmowie z orkiem na gg, prawdopodobnie zasilacz co mi ulzylo chociaz i tak by ze 300-400zl poszlo. do kwietnia bede tylko w tygodniu i nic w domu nie bede robil niestety
ale sie napitolili tu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2007/03/26 14:42 Temat postu: |
|
|
do kwietnia? mam nadziej ze 1go bedziesz :P
Mod o górze, nawet jak bedzie wypasiony to nie bedzie równał się modom które wchodzą w ucho(czyt. MT,DIK)
Ja nie widze sensu robienia dwóch srednich modów, pograja, bedą się podniecać z tydzien i zapomna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|