Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Avertheme
Orome
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.
|
Wysłany: 2007/03/29 15:11 Temat postu: |
|
|
e tam, do bani... większość może tak, ale niektóre są niezłe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
orcwarrior
Administrator

Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2007/03/29 16:23 Temat postu: |
|
|
Wymień
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Avertheme
Orome
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.
|
Wysłany: 2007/03/29 17:57 Temat postu: |
|
|
orc, nie marudź i wymyśl lepsze. Ja wymyśliłem, ile na daną chwilę mogłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
orcwarrior
Administrator

Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2007/03/29 18:20 Temat postu: |
|
|
Tyle co jest wystarczy, same wyczepiste skrypty nie stanowią sukcesu, nie można graczom komplikować za bardzo zycia bo się pogubią i przestana grać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Avertheme
Orome
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.
|
Wysłany: 2007/03/29 18:27 Temat postu: |
|
|
ale wyczepiste skrypty nie zaszkodzą, nie mówię, że kilkaset, ale kilka, kilkanaście znacząco poprawiłoby grywalność i urozmaiciłoby grę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
orcwarrior
Administrator

Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2007/03/29 18:31 Temat postu: |
|
|
tyle to juz jest, nawet z 4-6 bym wymienił z tej listy :P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
orcwarrior
Administrator

Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2007/03/29 18:32 Temat postu: |
|
|
Teraz trzeba popracować nad fabułą i grafika, skrypty można orzec mamy z głowy, chyba ze jakies okazyjne :P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Avertheme
Orome
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.
|
Wysłany: 2007/03/29 18:34 Temat postu: |
|
|
orcwarrior napisał: |
tyle to juz jest, nawet z 4-6 bym wymienił z tej listy :P |
chociaż tyle, ale niektóre jeszcze bym wprowadził, ale to już zależnie od fabuły. Grafiką się zajmiemy na maxa jak kazzix będzie miał kompa, no i jak mario wróci
fabuła swoją drogą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Avertheme
Orome
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.
|
Wysłany: 2007/03/31 22:57 Temat postu: |
|
|
można zrobić maga, u którego można by było modyfikować broń dodając jej magiczne obrażenia (dajemy magowi runę, broń i może coś jeszcze). Fajnie by było, gdybyśmy mogli ową broń nazywać, np: Miecz Ogniowichru, Topór Avera etc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kazzmir
Administrator

Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: kraków
|
Wysłany: 2007/04/03 11:57 Temat postu: |
|
|
ork, trzesienie ziemi z kamorcami lecacymi z stropu jest mozliwe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
orcwarrior
Administrator

Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2007/04/03 15:46 Temat postu: |
|
|
Trzesienie tak, kamiorce trudno, ale mozna zrobic, raczej nie za dużo ich, bo nie chce mi sie triggerów robic :P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kazzmir
Administrator

Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: kraków
|
Wysłany: 2007/04/04 08:04 Temat postu: |
|
|
dobra to olewamy kamorce przy trzesieniach ziemi. ale pamietaj ork ze pulapki musza zawierac kamorce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|