Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kazzmir
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: kraków
|
Wysłany: 2007/03/21 23:45 Temat postu: skrypty, szczegolnie mile widziane pomysly na nowe |
|
|
no wiec tak z rozmowy z okrutnym orkiem wychodzi na to ze moj pomysl na zrobienie licznych nieprzewidywalnych i losowych pulapek jest do zrobienia. pulapki na tyle losowe i przypadkowe ze beda sie uruchamialy np co iles dni albo w jakims dowolnym innym odstepie czasu w miejscach ktore oczywiscie wybierzemy. bedzie pulapek na tyle duzo (5-6) i na tyle nieregularne w wystepowaniu ze gracz nie bedzie wiedzial czego w wlasnie w tej chwili spodziewac. chodzi o wywolanie nie pewnosci o to co sie moze stac pewnie po pewnym czasie i tak stanie sie to nudne ale jednak zanim to nastapi gra bedzie na tyle zdezorientowany ze bedzie mu sie to podobalo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2007/03/22 20:00 Temat postu: |
|
|
Co ileś dni? masz na mysli ze przy wejsciu w ich obszar, o ile nie były wczesniej aktuwowane, jest szansa, np. 10% ze puapka się uruchomi, jak nie chodzi ci o to, to mi chodziło własnie o to :P
5-6 to troche mało, ale wiem, to tylko koncept :P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazzmir
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: kraków
|
Wysłany: 2007/03/22 21:57 Temat postu: |
|
|
orcwarrior napisał: |
Co ileś dni? masz na mysli ze przy wejsciu w ich obszar, o ile nie były wczesniej aktuwowane, jest szansa, np. 10% ze puapka się uruchomi, jak nie chodzi ci o to, to mi chodziło własnie o to :P
5-6 to troche mało, ale wiem, to tylko koncept :P |
jak to bedzie to ja nie wiem, nie znam sie. jezeli uwazasz ze trzeba to zrobic tak a nie inaczej to rob. nie bede ci sie w robote wpieprzal bo sie lepiej znasz na skryptach. co ciekawe wlasnie takie szanse 10% na uruchomienie sa ok im mniejsza tym lepsza bo wlasnie bardziej zaskakujaca. 5-6 strzelilem z glowy rownie dobrze moze byc np 20-30 byle kazda w miare zaskakujaca i niepowtarzala ale raczej lepiej byloby je podzielic np na grupy gorsze slabsze najslabsze zamiast w jednej pulapce wszystkie zamieszczac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Avertheme
Orome
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.
|
Wysłany: 2007/03/23 00:07 Temat postu: |
|
|
orcio, a da się zrobić, żeby hero mół wydawać komendy innym NPCom? np: idziemy z grupką najemników, i ten nasz mówi "grupa, roproszyć się, utrzymać pozycję, ostrzał, atak" etc.? nie chodzi o wszystkie w/w rozkazy, ale o to mniej więcej chodzi, o takie proste nawet polecenia
EDIT by moi
a może skrypt szczęścia? uderzeń krytycznych? Albo losowych obrażeń od broni, np: Miecz na Orki/Kazzmiry obrażenia 140-160?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
shergar007
Poziomkaz
Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: 2007/03/23 01:42 Temat postu: |
|
|
Da się zrobić bez problemów takich przydupasów...
Hmm a czy planujecie coś z AI nowych monsterów zrobić? Zdeczko je poprawić, etc.
Możnaby też spróbować zrobić coś w stylu Predatora Czyli taka bestyjka co to by w zależności od otoczenia zmieniała swoją texturę: trigger + funkcja sprawdzająca gdzie się predi kręci + zmiana wyglądu i chyba powinno zadziałać. Czyli jak jest w obszarze zielonym z lasami, skalistym, ruiny, (fajnie by wyglądały na nim jakieś wzory, hieroglify, etc gdyby np. znajdował się w ruinach ) etc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Avertheme
Orome
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.
|
Wysłany: 2007/03/23 15:06 Temat postu: |
|
|
no niezłe predatory...
a da się zrobić, żeby jakieś stworki atakowały zespołowo? Chodzi o współpracę, może z innymi gatunkami, symbioza taka.
a jak się da te rozkazy to przegiętko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazzmir
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: kraków
|
Wysłany: 2007/03/23 15:11 Temat postu: |
|
|
ja to bym chcial jakies typowo z walka zwiazane skrypty, zaskoczenie albo skile jak w L2 ale bez wyswietlania ich jako animacje ruchu z wiadomych przyczyn. czy da sie np zrobic tak zeby jakis guzik byl odpowiedzialny za taka funkcje ze po tym jak zadziala i monster dostanie cios jego hp znacznie zmaleje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Avertheme
Orome
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.
|
Wysłany: 2007/03/23 15:21 Temat postu: |
|
|
skille? Hmm... bez animacji nie będą takie efektowne, ale można pomyśleć
A może da się coś takiego zrobić, jak np: bullet time+efekt rozmycia, jeśli np: nasz hro przed walką użyje runy, eliksiru, albo po prostu, wynik adrenaliny i jazda. Albo coś a la szał bojowy, po iluśtam zabitych przeciwnikach pod rząd (rośnie siła, szybkość, zadawane obrażenia i życie o ileś tam)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazzmir
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: kraków
|
Wysłany: 2007/03/23 15:24 Temat postu: |
|
|
Avertheme napisał: |
skille? Hmm... bez animacji nie będą takie efektowne, ale można pomyśleć
A może da się coś takiego zrobić, jak np: bullet time+efekt rozmycia, jeśli np: nasz hro przed walką użyje runy, eliksiru, albo po prostu, wynik adrenaliny i jazda. Albo coś a la szał bojowy, po iluśtam zabitych przeciwnikach pod rząd (rośnie siła, szybkość, zadawane obrażenia i życie o ileś tam) |
bullet time i rozmycie to efekty typowo zalezne od enginu chyba wiec odpadaja.
dopalacze to mile urozmaicenie w l2 ciezko bez nich lazic nieraz i kasowac w miare szybko niech gracz wie ze normalnie tez sie da ale z dopalaczami bedzie szybciej latwiej przyjemniej.
bez animacji ale jednak by byly. byloby je tylko widac na pasku zycia monstera ale jednak cos by sie dzialo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Avertheme
Orome
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.
|
Wysłany: 2007/03/23 15:30 Temat postu: |
|
|
no to BT odpada,
ale nadal jestem przy szale bojowym. Wtedy na krawędziach ekranu pojawiałaby się krwawa mgiełka, współczynniki i szybkość wzrastają i jazda. Taki krótkotrwały dopalacz. Może się aktywować automatycznie lub jakimś przyciskiem (sygnalizacja o szale jako mrygająca ikonka np)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazzmir
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: kraków
|
Wysłany: 2007/03/23 15:33 Temat postu: |
|
|
Avertheme napisał: |
no to BT odpada,
ale nadal jestem przy szale bojowym. Wtedy na krawędziach ekranu pojawiałaby się krwawa mgiełka, współczynniki i szybkość wzrastają i jazda. Taki krótkotrwały dopalacz. Może się aktywować automatycznie lub jakimś przyciskiem (sygnalizacja o szale jako mrygająca ikonka np) |
to tez raczej engin jako efekt krawej mgly trzeba by wtedy wyswietlic cos takiego z kanalem alpha najlepiej animowanego o ile sie da.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Avertheme
Orome
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.
|
Wysłany: 2007/03/23 15:41 Temat postu: |
|
|
chyba jest możliwe... efekt bagiennego ziela jest, itp. powinno być dobrze, ale członków sobie obciąć nie dam. Można pomyśleć. A może zamiast szału bojowego, dać efekt czaru przemiany i nasz hero zamieniałby się w jakieś bydlę krwiożercze na jakiś czas?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2007/03/23 15:51 Temat postu: |
|
|
Ale macie pomysły ;P
Bulet Time'a nie skomentuje
Berserk mógłby działać tylko w dodatkowych obrażeniach, szybkość to by trzeba przyscieszyć animacje wszystkich typów ataków(2*3=6)
Predator tak, ale po co? przeciez będa tylko skały i ruiny, pozatym nie mamy chyba zadnego pasujacego potwora, może nie tyle lepszy bo to troche przereklamowany, ale łatwiejszy byłby wilkołak, i do tego najwiecej byłoby tam pracy grafików
EDIT:
Efekt bagiennego = G2
Mod = G1
wniosek
Efekt Bagiennego !=(nie równa się) Mod
EDIT2:
Ale myslcie dalej, nie zrazajcie sie, moze coś porzadnego z tego wyjdzie.
edit by K: skoro Efekt bagiennego = G2 to mamy NK czyli tak jak mowilimy na gg na poczatku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Avertheme
Orome
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: nie odpowiadam na głupie pytania.
|
Wysłany: 2007/03/23 16:12 Temat postu: |
|
|
a to nie ma byc mod do GII?
ja bym pobawił się w takie knify jakieś fajne (chociaż najwięcej "zabawy" ma skrypter )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2007/03/23 16:28 Temat postu: |
|
|
Nawet jezeli NK, to co to da, skoro i tak, musielibyscie przerabiac wszystkie animacje, a i ja mialbym nie mało do zrobienia.
Kurde Aver, czyli jednak kazz ci o wszystkim nie poinformował, aż głupio teraz mówić :/
ten "Mod" ma być tylko dużym wątkiem(a nawet drugim wątkiem głównym) Czasu Zapłaty, zbuforuje te fakty tym, że będzie jaknajmniej zwiazków miedzy Górą, a Własciwym modem, chyba że to gorzej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|