Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ojciec redaktor
Modder
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Żagań
|
Wysłany: 2006/02/15 18:50 Temat postu: |
|
|
program gry jak narazie nie pozwala na helmy więc nie było potzreby dodawania ich. Dodac do gothica helmy to cholernie trudne zadanie. Aczkolwiek nie niewykonalne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz
Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2006/02/15 18:54 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
program gry jak narazie nie pozwala na helmy więc nie było potzreby dodawania ich. Dodac do gothica helmy to cholernie trudne zadanie. Aczkolwiek nie niewykonalne |
Nie pozwala powiadasz!!!
Mi sie wydaje że właśnie pozwala. Dobra sprubuje jak będe miał czas!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ojciec redaktor
Modder
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Żagań
|
Wysłany: 2006/02/15 19:00 Temat postu: |
|
|
Siekacz, nie denerwój się. Mi chodizlo o to, że twórcy nie zamierzali i program gry tego nei uwzględniał więc tzreba będzie robić wysztko od podstaw. Modele, animacje, i jeszcze w skryptach tzra by zrobic żeby je nosić.
Wyjasnie ci może inaczej. Jeśli programowałes obiektowo to wiesz że nowe środowiska programistyczne pozwalają na twozrenie własnych obiektów, ale zeby były fuknkcjonalne to tzreba sie nieźle nababrać. A język skryptowy gothica to taki język progrmaowania obiektowego.
Rozumiesz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Orlan
Poziomkaz
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: 2006/02/15 20:21 Temat postu: |
|
|
Sorry, że się wtrącam, ale Siekacz ma racje. W gothicu można używać hełmów( jeszcze tego nie testowałem) zmieniając przy tworzeniu pancerza Torso na Head tak przynajmniej pisał Orc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
traffix
Poziomkaz
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2006/02/15 21:27 Temat postu: |
|
|
a jasne że można... przkładem tego może być chociarz mod "MudBall"... tam jest czapa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ojciec redaktor
Modder
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Żagań
|
Wysłany: 2006/02/15 23:35 Temat postu: |
|
|
cóz, mój błąd . Ale to dziwne skoro to takie proste to pirania tego nie wykorzystała ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2006/02/15 23:40 Temat postu: |
|
|
lol of lol napisał: |
cóz, mój błąd . Ale to dziwne skoro to takie proste to pirania tego nie wykorzystała ? |
Da się i chętnie bym pokazał z tym screena ale nie mam hełmu na zbyciu
<jak ktoś ma zapał to hełm chyba powinien być w rozmiarze ok. 30,20,20 i w punktcie 0,0,0>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ojciec redaktor
Modder
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Żagań
|
Wysłany: 2006/02/16 00:17 Temat postu: |
|
|
orcwarrior napisał: |
lol of lol napisał: |
cóz, mój błąd . Ale to dziwne skoro to takie proste to pirania tego nie wykorzystała ? |
Da się i chętnie bym pokazał z tym screena ale nie mam hełmu na zbyciu
<jak ktoś ma zapał to hełm chyba powinien być w rozmiarze ok. 30,20,20 i w punktcie 0,0,0> |
Ani razu nie powiedzialem, że się nie da Mówilem, że będzie to niezmiernie trudne, ale okazuje się, ze nie, aż takjak podejrzewałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|