Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ojciec redaktor
Modder
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Żagań
|
Wysłany: 2006/02/12 17:49 Temat postu: VFDS |
|
|
Jak za pomoca Gothic vfds dodać nową teksture do pliku tekstures.vdf?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
traffix
Poziomkaz
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2006/02/12 19:14 Temat postu: |
|
|
programem GothicVdfs tworzysz mody... może jutro zrobię tutoriala... dzis mi sie juz nie chce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ojciec redaktor
Modder
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Żagań
|
Wysłany: 2006/02/13 14:29 Temat postu: |
|
|
oto mój problem
Dodłąme nową zbroje i ekran powitalny w formacie tex. Ekran ma nazwę STARTSCREEN-C.tex (cyzli taki jak powinien miec). Zbroja ma także rozszerzenie .tex. Dodałem 2 skrypty: Armor.d (wsyztkie co w gothicu plus moja cco zrobiłem) i skrypt fiska któremy zbroje zmieniłem na tą co dodałem. Zbudowałem moda i wklepałem go do folderu data/modVDF. Dodatkowo skopiowałem go do data i zmienilem rozszerzenie da vdf (jak na stronie napisał Aoki). Właczam playerkita, uruchamiam swój mod i nic sie nie zmieniło. Ekran powitalny jest ten sam, a Fisk dalej ma zbroje cienia.
Pomożecie mi w miarę możliwości?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
traffix
Poziomkaz
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2006/02/13 18:20 Temat postu: |
|
|
1. Zrobiłeś plik *.ini ??
2. Plik ekranu startowego jest w formacie *.tga
3. Co do nowych zbroi to sam nie wiem... spróbuj zmienić mu zbroje i zrób moda z plikiem Fiska... jeżeli będzie działał to spróbuj jeszcze raz z Armors.d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ojciec redaktor
Modder
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Żagań
|
Wysłany: 2006/02/13 21:28 Temat postu: |
|
|
Zaraz zpróboje z ekrane powitalnym. Plik armod.d i skrypt fiska dodałem do moda. ini też ztowrzyłem bo przecierz player kit by go wogó,le nie widizał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ojciec redaktor
Modder
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Żagań
|
Wysłany: 2006/02/16 18:28 Temat postu: |
|
|
Sorka, że pisze post 1 pod 2, ale to poto byście go zauważyli. otóż, czy jak buduje juz moda za pomoca VDFS to musze porobić foldery (sript, textures itp.) Czy moge to tak poprotu wrzucić na cepa do jednego folderu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Orlan
Poziomkaz
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: 2006/02/16 18:43 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze, gdy zmieniasz Ekran startowy musisz koniecznie zapisać go pod tą samą nazwą. Oczywiście jest tak jak pisałeś musi być zachowana struktura folderów. A i jeszcze coś paczka z modem powinna mieć rozszerzenie *.mod .
A teraz na koniec:
Skompilowałeś te skrypty zbroi ????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ojciec redaktor
Modder
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Żagań
|
Wysłany: 2006/02/16 18:44 Temat postu: |
|
|
zabrzmi to głupio, ale jak kompilowac skrypty ?? :P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Orlan
Poziomkaz
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: 2006/02/16 18:47 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Tu jest odpowiedź( post Orcwarriora)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ojciec redaktor
Modder
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Żagań
|
Wysłany: 2006/02/16 19:40 Temat postu: |
|
|
A musze dodac wystzkie skrypty czy tlyko te które zmieniłem ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|