Modders
Forum modderów gier cRPG
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Modders Strona Główna
->
dark project
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Ogłoszenia
----------------
Nowe forum już działa!!!
Forum modderów gier cRPG
----------------
Forum modderów gier komputerowych
Tutoriale
Twórczość własna
Praca
Offtopic
Poza Eksponatem
The Modders
----------------
The Modders
Pomoc Techniczna
dark project
Gothic Stories
----------------
Scenariusz
Skrypty
Spacer
Inne
G2TexturesPack
----------------
Meshes&Textures
The Poziomkaz
----------------
The Gothic mod by Poziomkaz
Inne
----------------
Sprawy organizacyjne grupy
Licznik
----------------
Licznik Odwiedzin (aktywny od 2006/01/26)
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
orcwarrior
Wysłany: 2007/04/12 18:33
Temat postu:
Można tak zrobić, ale sama klatka(kabina) jest dodawana w spacerze, reszta w .3ds
kazzmir
Wysłany: 2007/04/11 23:40
Temat postu:
wstepny plan lokacji:
http://img236.imageshack.us/img236/769/mapadt8.gif
kola to olbrzymie otwory w ziemi, beda 2 poziomy tuneli, pasazy i komor poziemnych na tym nizszym ktorego nie widac beda prowadzily tunele do miejsc ktore w tej chwili na planie nie sa polaczone w reszta. bedzie wiecej grot, stalaktyty itp i wiecej potworow. do tego tam tezbedzie jedyne zejscie do kolejnej lokacji ktora robi mario czyli swiatynnej.
ogolnie postaram sie zeby bylo sporo przeswitow przez sciany gory i samej budowli. poziom nizszy byc moze bedzie tez na tyle widoczny ze bedzie jakis system schodow lub raczej rozpadajacych sie drewnianych stopni co pare metrow zeby takze ta droga mozna bylo zejsc nizej. (nie spodziewam sie ze w enginie G1 czy G2 przewidzli np ruchome pionowe windy na ktore mozna wejsc i zjechac nizej, jezeli mozna tak zrobic to zajebiscie (w sumie to chyba w G1 jest taki motyw))
kazzmir
Wysłany: 2007/04/02 11:27
Temat postu: lokacja nr 1
czyli miejsce w ktorym zaczynamy rozgrywke. mam niewiele do pokazania poki co wiec sie wstrzymam bo nie wiedzialem co dokladnie chce zrobic. przez weekend podumalem i wyszlo mi cos takiego:
stoimy przez brama tak ze 20-30x wyzsza nic gracz, brama jest czescia masywu skalnego gory, wchodzac przez brame, roztrzaskane drzwi podziurawione itp, mur tez nie najnowszy widac na nim slady po uderzeniu pazurami. w srodku okazuje sie ze to nic innego jak olbrzymi cmentarz. cmenatrz ktory zbudowany jest na wysokosc a nie plasko. czyli mamy spora budowle wysoka z otworami na trumny, sama budowla zbudowana jest na planie okregu lub kwadraru (nie zdecydowalem co bedzie lepsze) z glownym korytarzem odchodzacym w glab gory ktory zabarykadowany jest osuwiskiem skalnym. zeby sie dostac do srodka trzeba odszukac droge poprzez kolejne tzw kwatery. sporo lazenia sporo walki wszedzie slady po pazurach, pogruchotane posadzki, wiekszosc otworow na trumny zamknieta. kilka pieter budowli z jednymi schodami prowadzacymi do gory z rozchodzacymi sie mostami do poszczegolnych kwater. ogolnie proste do zrobienia w 3d bo malo skomplikowane jedyne co to trzeba bedzie porozwalac teren najlepiej uzywajac jakis gotowych modeli.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin