Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zysk
Administrator
![Administrator Administrator](http://img228.imageshack.us/img228/7899/admin1yf.jpg)
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: 2006/01/31 18:08 Temat postu: Jak zapobiec szybkiemu bogaceniu? |
|
|
Po pierwsze zostanie przebudowane kowalstwo więc jeden problem z głowy.
Po drugie trzeba wymyślić co należy zrobić, aby nie opłacało się pobić kupca i osoby posiadającej bardzo dobrą broń.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
orcwarrior
Administrator
![Administrator Administrator](http://img228.imageshack.us/img228/7899/admin1yf.jpg)
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2006/01/31 18:13 Temat postu: |
|
|
Można by wystawić aby pare npc było okolicznymi "mastahami" czyli jak dojdzie w ich okolice bezimienny to go czasamiatakują i zabierają połowe rudy-ot tak aby gracz nie myślał ze jest bogaty:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
zysk
Administrator
![Administrator Administrator](http://img228.imageshack.us/img228/7899/admin1yf.jpg)
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: 2006/01/31 18:16 Temat postu: |
|
|
orcwarrior napisał: |
Można by wystawić aby pare npc było okolicznymi "mastahami" czyli jak dojdzie w ich okolice bezimienny to go czasamiatakują i zabierają połowe rudy-ot tak aby gracz nie myślał ze jest bogaty:) |
Tylko że nie wstawimy ich wszędzie, a pobicie choćby jednego kupca powoduje że w dalszej grze nie brakuje nam rudy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
orcwarrior
Administrator
![Administrator Administrator](http://img228.imageshack.us/img228/7899/admin1yf.jpg)
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2006/01/31 18:19 Temat postu: |
|
|
co do kupcó można zrobić tak ze dopiero podczas zagadaniu o handel pojawiaja się wszystkie itemki(zaleznie od rozdziału[choć dobrym pomysłem było by wprowadzenie zaleznie od levelu])a przy zakonczeniu rozmowy sprawdzało by się czy ma ów itemki-niestety psuło by to gre pod względem ze niemoglibyśmy odkupic sprzedanych przez nas przedmiotów-choć z 2 strony nie było by takich smietników u kupców a mag sprzedawca miał by to co potrzeba a nie tone zelaża
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
Bubby
Administrator
![Administrator Administrator](http://img228.imageshack.us/img228/7899/admin1yf.jpg)
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2006/01/31 18:26 Temat postu: |
|
|
Osobiśnie nie widzę potrzeby ograniczania bogadztwa, z tego względu że ile razy nie grałem w G1 (a grałem na prawdę dużo) to żadko się zdarząło bym zdołał zebrać duże ilości rudy przed użyskaniem jakiegoś wyższego poziomu postaci.
Dopiero jak nie było nikogo kto mógł by mi podskoczyć byłem wstanie zebrać jakąś większą kasę (i to wcale nie z rabunków na handlażach).
Ale pomysł z bandami w NO i SO atakującymi od tak sobie nie jest głupi. Byle by tylko broni nie zabierali. Bo utrata broni to już spory kłopot.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
orcwarrior
Administrator
![Administrator Administrator](http://img228.imageshack.us/img228/7899/admin1yf.jpg)
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2006/01/31 18:31 Temat postu: |
|
|
Bubby napisał: |
pomysł z bandami w NO i SO atakującymi od tak sobie nie jest głupi. Byle by tylko broni nie zabierali. Bo utrata broni to już spory kłopot. |
Beziego nie będe atakować za często zresztą nie po to Jarvis wspomina o "regułach" panujacych w n.o. aby się tego niestrzeć Zawsze można wykombinować aby mozna było zatrudnić jakiegoś najemnika "do ochrony"-ogólnie zatrudnanie pomocników to czesto poruszany temat przez fanów-dodanie takiego pomocnika to nie duży problem-a napewno pomagał by w walkach z bestiami pokroju Wik:Obronca stada z siła ok 100(mało życia)
EDIT:
@Zysk
Czemu ty sobie avatara nie walniesz?? :P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
zysk
Administrator
![Administrator Administrator](http://img228.imageshack.us/img228/7899/admin1yf.jpg)
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: 2006/01/31 18:41 Temat postu: |
|
|
Mi tam nigdy nie zabrakło rudy na zbroję, a pomysł orcwarriora jest chyba nie najgorszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
orcwarrior
Administrator
![Administrator Administrator](http://img228.imageshack.us/img228/7899/admin1yf.jpg)
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2006/01/31 18:57 Temat postu: |
|
|
Tym bardziej ze dzieki respawnowi będzie wiecej zdobyczy mysliwskich co oznacza więcej kasy dodatkowo wiec trzeba to jakoś zredukować
Acha który pomysł dobry ten z handlem??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
zysk
Administrator
![Administrator Administrator](http://img228.imageshack.us/img228/7899/admin1yf.jpg)
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: 2006/01/31 21:36 Temat postu: |
|
|
Ze skrzyniami to nie podziała, ale można spróbować zapamiętywać (wiem jak zapamiętać wszystkie przedmioty).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subBlack/images/spacer.gif) |
|