Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dunger
Wtajemniczony
Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: 2005/08/28 01:16 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o miejsce, gdzie możnaby się spotykać, to nie ma najmniejszego problemu, abym zrobił kanał na IRCu z dostępem jedynie dla osób z teamu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Bubby
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2005/08/28 01:38 Temat postu: |
|
|
Hmm, nie wiem czy to jest konieczne, bo jak wszystko dobrze pujdzie, to scenarzyści skończą robotę za tydzień, góra dwa. Potem do roboty biorą się skrypterzy i grafik.
Orcwarrior oszacował, że we dwóch (on i jego kumpel) zrobią wszystkie skrypty w ciągu miesciąca. Zmiany w grafice nie są jeszcze ustalone więc nie wiadomo ile mogą zająć czasu.
Nie widzę więcj jakiejś wielkiej potrzeby na stałe spotkania na chatcie. W GSMie mieliśmy spotkania, podczas ustalania fabuł gry i podobnych rzeczy. Ale przy tak mały teamie to chyba nie konieczne.
Jak co, to wyjdzie w praniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazzmir
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: kraków
|
Wysłany: 2005/12/09 15:11 Temat postu: |
|
|
w koncu bede mial troche czasu. dostalem nowa prace lepiej platna i bede mogl zrezygnowac z wielu robot dodtkowych. jakby co to mozemy od stycznia ruszyc ostro do przodu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2005/12/09 15:19 Temat postu: |
|
|
kazzmir napisał: |
w koncu bede mial troche czasu. dostalem nowa prace lepiej platna i bede mogl zrezygnowac z wielu robot dodtkowych. jakby co to mozemy od stycznia ruszyc ostro do przodu. |
Nooo nawet nie wiesz jak mnie to cieszy
Ja moge już porządnie się wziąść podczas ferii swiątecznych.
Puki co będe wprowdzał jakieś małe zmianki itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazzmir
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: kraków
|
Wysłany: 2006/01/26 15:43 Temat postu: |
|
|
jeżeli macie problemy z angielskim polecam stronę [link widoczny dla zalogowanych]
ja sam na nią często wchodzę. szczególnie teraz się przyda przy kontaktach z helmutami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bubby
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2006/01/29 10:22 Temat postu: |
|
|
Hej, ludzie, to co z tymi nowymi drzewami!?!?! kiedy zostaną dodane do modu?
I co ze skalowanymi teksturami w G2TexturesPack? Kiedy będą takie jak trzeba?
Orc: zamiast realizować dotychczasowe plany, zabrałeś się za zwierzaki. Nie pora na nie teraz. Teraz powinniśmy dokończyć G2TexturesPack, tak jak to zakładaliśmy w pierwotnym planie.
Zwierzaki i kowalstwo będziemy robić potem!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2006/01/29 10:46 Temat postu: |
|
|
Hmmm to co dadajemy do tego moda bo juz sie pogubyiłem nieskalowane tekstury i drzewa? a i świat?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bubby
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2006/01/29 11:09 Temat postu: |
|
|
Przecież mieliśmy robić dodatek do G2TexturesPack, w którym mają być nowe drzewa i krzaczory w G2. Szczury, wilki i inne bestie będą w G Stories!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2006/01/29 11:11 Temat postu: |
|
|
Acha czyli tylko jeszcze robota w spacerze^^
Nie no co do resizowania tekstur to nie wiem czy mam czekać na kazzmira zanim podejmie decyzje usuwać szachownice czy nie:P
bo nie bede sie meczył z tym 2 razy bo musze tekstury i tak od nowa zrobic...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazzmir
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: kraków
|
Wysłany: 2006/01/29 11:21 Temat postu: |
|
|
na razie usunięcie szachownicy będzie się wiązało z przerobienie każdej tekstury na ziemi a tego jest chyba całkiem sporo. różne możliwości łączenia się dróg itp. więc to później ale powstanie na pewno.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|