Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz
Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2006/02/07 16:58 Temat postu: Amatorski mod... |
|
|
No więc Trafix zabieramy sie do roboty.
Pisz co ci sie tam uda zrobić i co wymyślisz.
Dobra!! Zamieszczaj sceenery !!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
traffix
Poziomkaz
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2006/02/07 17:01 Temat postu: |
|
|
No jak tylko coś zrobię to zapodam Screeny... postaram się zrobić też coś w 2D...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazzmir
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: kraków
|
Wysłany: 2006/02/07 17:06 Temat postu: |
|
|
zapowiada się coś ciekawego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz
Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2006/02/07 17:15 Temat postu: |
|
|
Chyba tak!
Traffix To co sądzisz o konwojach z kopalni do starego obozu?
Wyśle ci world.zen na skrzynke Jurtro Czy pojutrze tylko zamieszcze wszystkie potrzebne waypointy i te żółto czzerwone strzałki!
Dzisiaj chyba zamieszcze scenery z ostatecznej wersji obozu.
Nie będziemy czekać na polskie skrypty. Później skrypty sie przerobi.(to najmniejszy problem)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2006/02/07 17:26 Temat postu: |
|
|
Może być nawet ciekawie...pozyjemy zobaczymy
Cytat: |
żółto czzerwone strzałki! |
To się Freepoint zwie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz
Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2006/02/07 18:03 Temat postu: |
|
|
Dobra scenery z kosmetycznych zmian obozu:
Domek jurz raczej taki zostanie
[link widoczny dla zalogowanych]
Wprowadziłem kucharza
[link widoczny dla zalogowanych]
U dowódcy garnizonu panienka ma dodane odpowiednie funkcje (czyli to co powinna robić )
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No i chłopaki wieczorami zamiast gadać i palić siedzą se przy ognisku
[link widoczny dla zalogowanych]
Traffix jak zamierzasz bawić sie w tekstury może zmienisz troche barwy zboi Grd_Armor_I
Napisz co myślisz i co chcesz zmienić!
PS.
A właśnie szukamy chętnych na użyczenie swego imienia lub ksywki następującym postaciom:
-kucharz
-trup szkodnik przed bramą
-panienka co tańczy
-Kopacz (w klatce)
-i jescze jedna ofiara
Zgłoszenia prosze wysyłać wraz z Cv i list motywacyjny na adres forum!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2006/02/07 18:11 Temat postu: |
|
|
Hym skoda tylko ze oboz jest z straznikami nie lubie ich ale to bardzo mało nieważne jako lubie szkodników to zamawiam Trupa szkodnika ;P
A teksture GRD_ARMOR_I zaraz podeślę jakąś...czerwone barwy???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
traffix
Poziomkaz
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2006/02/07 19:04 Temat postu: |
|
|
No bardzo fajny obóz... ja postaram się do czwartku załatwić tego winXP to zacznę prace nad tym Placem wymian i chatką Cavalorna...
A teraz imiona...
Może Dwain?
Cytat: |
trup szkodnik przed bramą
|
hmm... Davin
Cytat: |
panienka co tańczy
|
Niech będzie Gia
Kain
Cytat: |
i jescze jedna ofiara
|
Bruno
Imiona wymyślone na poczekaniu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez traffix dnia 2006/02/07 19:08, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz
Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2006/02/07 19:05 Temat postu: |
|
|
Ok to jak byś mógł to podeślij mi tą zbroje
Orcwarrior a co do martwego szkodnika to nie wiem czy masz wymagane do tego kwalifikacje... Nie wiem czy sie na to nadajesz, masz za krótki staż jako trup...
PS. Z tymi rolami to był żart.. Nie wysyłajcie mi listów na prywatną skrzynke że chcecie być kucharzem albo kopaczami w klatce , ale jeśli chcecie zostać zamieszczeni w moim modzie to zamieszczcie opis swojej facjaty, swój nick i kim chcecie być.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Siekacz dnia 2006/02/07 23:54, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
traffix
Poziomkaz
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2006/02/07 19:10 Temat postu: |
|
|
Kurcze... ciekawe czy Kazzmir umiałby skopiować wszystkie animacje ze "Zbroi Cienia"... bo tak to moglibyśmy wykorzystać mój twór
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
niclas7
Nowy
Dołączył: 05 Lut 2006
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Tczew
|
Wysłany: 2006/02/07 19:18 Temat postu: |
|
|
Mam pewien pomysł:
Co myślicie o odnowieniu klasztoru mnichów tam gdzie z Gornem szuka się kamienia ogniskującego. Oczywiście mnisi też by tam byli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazzmir
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: kraków
|
Wysłany: 2006/02/07 19:21 Temat postu: |
|
|
równie dobrze można spróbować użyć modeli z G2. tam już całkiem oficialnie są zbroje i nie ma problemów z ich animacją
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz
Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2006/02/07 19:23 Temat postu: |
|
|
niclas no nie wiem...
kupa roboty by była przy tym, a pozatym trzeba by było przerobić zadanie z kamieniami ogniskującymi...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
traffix
Poziomkaz
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2006/02/07 19:27 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak ty siekacz ale ja PUKI CO zamierzam zrobić tylko kosmetyczne zmiany... pare nowych npc, dodatki i inne...
Hej niclas7... być może kiedyś... myślę że przerabianie klasztoru jest powyrzej naszych umiejętności... ale mimo to czekamy na dalsze pomysły... założę o tym temat!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz
Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2006/02/07 19:51 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
myślę że przerabianie klasztoru jest powyrzej naszych umiejętności |
Mów za siebie traffix!!
Pomysł nie jest głupi tyle że trzeba by było usunąć epizod z tym no Gornem
a tak pozatym nawed by było fajne cos takiego:
Nie chcieli by cie dopuścić do kamienia ogniskującego bo na nim miała by być klątwa. A tą klątwą był by trol. Troche by porozwalał magów hehehe, a ty byś se go spokojnie rozwalił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|