Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz
Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2006/02/08 12:25 Temat postu: Rozwiązania techniczne |
|
|
Czyli co i jak robimy !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz
Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2006/02/12 21:48 Temat postu: |
|
|
Rany mam pomysł na zjebistą 5 misje
Zaraz wysłałem screena Rany.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zrrobie takiego razora
Co sądzicie!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kazzmir
Administrator

Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: kraków
|
Wysłany: 2006/02/12 21:54 Temat postu: |
|
|
w sumie to całkiem ciekawy pomysł żeby przeskalować część potworów. w G2 czarny troll zrobił na mnie wrażenie więc tym bardziej mogą się spodobać np olbrzymie kretoszczury itp. byle z umiarem!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz
Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2006/02/12 22:10 Temat postu: |
|
|
A oto główny przeciwnik w piątym roździale naszego modu (o ile poziomki sie zgodzą)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiście go troche pomniejsze bo moje maleństwo sie nigdzie nie mieści
Chyba zamieszcze pare screenów mojego potworka dla użytkowników
Niech wiedzą że sie coś dzieje i tak wątpi bym zamieścił kturegoś z tych
Zamieszcze kretoszczura będzie najłatwiej. Nie będe musiał tworzyć nowego zwierza!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bubby
Administrator

Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2006/02/12 23:20 Temat postu: |
|
|
Fajny pomysł z tym oblżymem. Fajnie by było go wykożystać w jakimś zadaniu. Np że taka "godzilla" sieje spustoszennie w dolinie i trzeba to wykończyć. Zabierało by się oddźał ludzi i trzeba by było to wykończyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz
Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2006/02/12 23:35 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Fajny pomysł z tym oblżymem. Fajnie by było go wykożystać w jakimś zadaniu. Np że taka "godzilla" sieje spustoszennie w dolinie i trzeba to wykończyć. Zabierało by się oddźał ludzi i trzeba by było to wykończyć. |
Ten pomysł mi sie podoba!!!
Było by to dość łatwe!!
Ale taki niuniek głupio reaguje ma małe pole widzenia i z niektórymi modelami problem z atakiem. Z tych co teraz sprawdzałem najlepiej spisywał sie ścierwojad potrafił mnie zranić jak byłem pod jego nogami!!
Za to niezłe numery można odwalać ludziom:D Super pakier diego (chyba w następnym modzie wprowadze barbarzyńców)
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Orlan
Poziomkaz
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: 2006/02/13 18:22 Temat postu: |
|
|
Jak ty doprowadzasz ich do takich rozmiarów. Zmieniasz bodymass czy model ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz
Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2006/02/13 18:38 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Jak ty doprowadzasz ich do takich rozmiarów. Zmieniasz bodymass czy model ??? |
Jstnieje linijka odpowiadająca za skale wpsuje sie tylko współczyniki
Zastanawiam sie czy będziemy skalować potworki w naszym modzie?
Można by sie troche pobawić, a może wprowadzimy neurtalne kurczaki!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ojciec redaktor
Modder

Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Żagań
|
Wysłany: 2006/10/09 14:59 Temat postu: |
|
|
kurcazki RLZ!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|