Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2006/01/28 23:43 Temat postu: |
|
|
)-a co do tego przebijajacego swiatła to na 99% się powiedzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Bubby
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2006/01/28 23:49 Temat postu: |
|
|
Kazz: Wyraźnie Ci się nudzi w domu, bo zaczynasz kombinować
Zamek jest dobry jaki jest. Jak już coś zmieniać, to np tekstury. Można ewentualnie coś przerobić/dorobić, ale bez przesadyzmu.
Jak Ci się bardzo nudzi, to możesz go wyremontować. Zawsze byłem ciekaw jak wyglądał gdy był jeszcze cały z oboma wieżami
Pamiętasz mój pomysł z poprawą jakości modeli? Myślę że NPC'om przydał by się mały lifting.
A wracając do zamku, to można by np zwiększyć szczegułowość wyrw i uszkodzeń. Jest kilka miejsc gdzie wygląd to nienaturalnie, jak w poprzek dachu idie idealnie prosta linia wyrwy w powierzchni.
BTW w miejscu gdzie w G2 kończy się taran na murze, w G1 jest kilka desek. Jedna z nich wisi w powierzu. Przyjżyj się, a bez trudu to zobaczysz. Można by to poprawić. Jak nie znajdziesz, to daj znać to podeślę screena.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazzmir
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: kraków
|
Wysłany: 2006/01/28 23:51 Temat postu: |
|
|
bardzo proszę, remont właśnie trwa. a tego screena podeślij. npc? nie wiem czy są modele postaci dostępne jeżeli tak to też można.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2006/01/29 00:07 Temat postu: |
|
|
kazzmir napisał: |
bardzo proszę, remont właśnie trwa. a tego screena podeślij. npc? nie wiem czy są modele postaci dostępne jeżeli tak to też można. |
\Nie da się edytować np-jak dobrze pamietam-nie jest to nic łatwego to tez zapewniam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ReZiWiz
n00b
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: 2006/01/29 14:42 Temat postu: |
|
|
A może coś zrobicie z wyglądem zamku? Proponuje na jego mury nałożyc tekstury z murów khorinis z Gothica 2 (te cegły). Co do piętrowców. Można by było zrobic jedno piętrowe domy, z kamienia. Mieszkali by tylko w nich Cienie. A na głównym placu zamkowym, tam gdzie są kraty w ziemi (te od lochów) postawić jakiś podest a na nim NPC'a w roli herolda (tak jak w g2). Głosił by różne wieści, np. o przyzwaniu śniącego i innych ważnych wydarzeniach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2006/01/29 15:50 Temat postu: |
|
|
ReZiWiz napisał: |
A może coś zrobicie z wyglądem zamku? Proponuje na jego mury nałożyc tekstury z murów khorinis z Gothica 2 (te cegły). Co do piętrowców. Można by było zrobic jedno piętrowe domy, z kamienia. Mieszkali by tylko w nich Cienie. A na głównym placu zamkowym, tam gdzie są kraty w ziemi (te od lochów) postawić jakiś podest a na nim NPC'a w roli herolda (tak jak w g2). Głosił by różne wieści, np. o przyzwaniu śniącego i innych ważnych wydarzeniach. |
Wg tekstury zamku nie są wcale gorsze od tekstur zamku khorinis nie wiem co ci w nich nie pasuje...Co do Herolda to mi to nie odpowiada troche psuje klimat i tak wiekszość osób nie ma tam dostępu a Herold to juz by była tak ogólnie lekka przesada z tym sciaganiem z G2-bywały lepsze pomysły a dlaczego tylko cienie-cienie nie są wcale tacy bogaci w takim pożadniejszym domku mógłby też mieszkać Gravo czy Graham-śa oni dość bogaci jeden prowadzi handel-a drugi ma świetne znajmosci-to samo zreszta tyczy się snafa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
traffix
Poziomkaz
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2006/01/29 20:15 Temat postu: |
|
|
A dałobysię zrobić nową gildię?
Skrytobójcy - coś jak gildia złodzieji tylko byliby płatnymi mordercami.
Siedzibe mieliby w jaskini przy NO gdzie w G2 w 4 rozdziale są łowcy smoków. Dodalibyście księgę z klientami. I naprzykład do nich należeliby ludzie z różnych obozów np. Herek... i jak nawet zabijecie któregoś z nich to oni to olewają... a jak któregoś wynajmą do zabicia cię (nowy quest) to onisie w to nie mieszają... takie ogólne zasady.... co wy na to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2006/01/29 20:21 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
A dałobysię zrobić nową gildię?
Skrytobójcy - coś jak gildia złodzieji tylko byliby płatnymi mordercami.
Siedzibe mieliby w jaskini przy NO gdzie w G2 w 4 rozdziale są łowcy smoków. Dodalibyście księgę z klientami. I naprzykład do nich należeliby ludzie z różnych obozów np. Herek... i jak nawet zabijecie któregoś z nich to oni to olewają... a jak któregoś wynajmą do zabicia cię (nowy quest) to onisie w to nie mieszają... takie ogólne zasady.... co wy na to? |
Nie da się dodawać nowyhc gildi(czytałem na WoG-chyba maja racje)
zresztą ten mod ma raczej nie zawierać questów-a z tymi skrytobójcami to po 1 za dużo roboty a po "2" własciwie po co tam komu skrytobójcy jak ktoś komuś bedzie coś wyisiał to sam się do niego przejdzie(lub opcja: z kolegami;))i odzyska "dług" rozłupuja,c przy okazji caszke dłuznika:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ktos
Żółtodziób
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: 2006/02/15 21:29 Temat postu: |
|
|
No za bardzo sie nie napracowales musze przyznac ale jezeli chodzi o sam model nie pasuje do klimatu Gothica
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|