Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
orcwarrior
Administrator

Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2006/01/28 18:00 Temat postu: Screenshoty robione podczas powstawiania moda |
|
|
Właśnie pracujemy nad kolejnym modem modyfikującym dotychczasowe potwory i dodającym te które znamy z G2.
Oto mała porcja pierwszych efektów:
Znany z NK ścierwojad preriowy:
[link widoczny dla zalogowanych]
Znany z G2 olbrzymi szczur:
[link widoczny dla zalogowanych]
Banda goblinów z nowym liderem:
[link widoczny dla zalogowanych]
Watacha wilków napada na kretoszczura, wśród nich czarny wilk:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Mr_Achilles
n00b
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Nie pytaj...
|
Wysłany: 2006/01/30 15:00 Temat postu: |
|
|
O_o
Szacun! Z tym Przywódcą Stada żeście mi przypomnieli M&M8, tam były wilki wszelkiej maści Z nowych-starych zwierząt nie zapomnijcie polnych bestii, wargów, orków-elitów ( ), itd...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bubby
Administrator

Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2006/01/30 15:54 Temat postu: |
|
|
Z polnych bestii chyba zdezygnujemy, bo w G1 nie ma pól :P
Potwory będą prawdopodobnie generowane losowo w dotychczasowych stadach. To znaczy że jeśli np w jakimś miejcu pojawiają się jakieś stwory (np ścierwojady) to ileś % z nich będzie zwykłymi i ileś % będzie ścierwojadami preriowymi. To samo z wilkami, goblinami itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
traffix
Poziomkaz
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2006/01/30 21:46 Temat postu: |
|
|
Zapodajcie więcej screenów... plz! Wypasiony ten ścierwojad preriowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bubby
Administrator

Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2006/01/31 12:27 Temat postu: |
|
|
Oto jedna z kloejnych naszych zmian:
[link widoczny dla zalogowanych]
Do wersji końcowej jeszcze sporo się zmieni (na lepsze)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Masiq
Nowy
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: 2006/01/31 14:26 Temat postu: |
|
|
A za ile przypuszczalnie ukaze sie wersja koncowa??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kazzmir
Administrator

Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: kraków
|
Wysłany: 2006/01/31 14:34 Temat postu: |
|
|
gdybym miał wyrazić swoje zdanie, to być może taka faktyczna wersja ostatecznie ostateczna nigdy nie powstanie. każde kolejne wydanie będzie lepsze od poprzedniego i chyba tylko o to chodzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Masiq
Nowy
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: 2006/01/31 14:40 Temat postu: |
|
|
Właśnie chodziło mi tylko o nastepne wydanie co w nim znajdzie i kiedy mozna sie go spodziewac :P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bubby
Administrator

Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2006/01/31 14:47 Temat postu: |
|
|
Trudno powiedzieć jednoznacznie, ale myślę że w przeciągu 2 tygodni powinna ukazać się druga część G2TexturesPack która dodać do lasów więcej realizmu (tak jak na screenie).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ReZiWiz
n00b
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: 2006/01/31 17:38 Temat postu: |
|
|
Mod będzie zawierał oczywiście zmianki z pierwszej części, czy trzeba będzie instalować oddzielnie mod do lasów, a oddzielnie do skał i trawy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bubby
Administrator

Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2006/01/31 17:56 Temat postu: |
|
|
ReZiWiz: Będzie i tak i tak. Czyli będzie osobno jako dodatek (bez dotychczasowych zmian) oraz jako pełna sersja ze wszystkimi planowanymi bajerami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zdunek89
Nowicjusz
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: 2006/02/05 12:47 Temat postu: |
|
|
wyrąbiste rzeczy i tak trzymać jak mi ktoś powie jak zmieniać pliki 3d w gothic to moge pomóc :8
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bubby
Administrator

Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2006/02/05 22:34 Temat postu: |
|
|
Oto kolejny screen z moda. Jest to siatka modelu nowego mostu który zawiśnie nad drogą z placu wymian (zaraz przy zamkniętej kopalni):
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A to są screeny zrujnowanej wieży która postanie przy bramie przez którą przechodzimy idąc z placu wimian w stronę zamkniętej kopalni.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Wszelkie pytania dotyczące technikaliów proszę kierować do Kazzmir'a.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Siekacz
Head Chief of Poziomkaz
Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2006/02/05 23:16 Temat postu: |
|
|
Niezłe te modele... Ciekawe jak wyglądają z texturami...i w 3d.
Co to ma być za wieża? Dla ozdoby czy może coś ciekawszego?
Jak coś ciekawszego to można by dodać jakieś subtelne efekty niesądzicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kazzmir
Administrator

Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: kraków
|
Wysłany: 2006/02/05 23:21 Temat postu: |
|
|
efekty o ile można będzie zrobić zrobimy. a co do wieży to jest to pozostałość z lepszych czasów górniczej doliny. w tej chwili jak dawniej strażnicy mają przynajmniej gdzie przenocować itp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|