orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2006/02/07 22:29 Temat postu: [Ogólnie]Rozszerzenia plików Gothic |
|
|
Teraz napsze troche o rozszerzeniach gothicowych plików:
_________________________________________________________
Animacje
_________________________________________________________
-*.asc-Również bryła tym razem animacja można ja exportować/importować za pomąca 3dsmaxa Zapisywane są w folderze Anims są to gł animacje ruchu postaci potworów także zbroje itp.
-*.man-ModelAnimation czyli cześć skompresowanego pliku .asc(animacja)
-*.mdh-ModelHierarchy jest to skompilowany plik .asc(patrz również mdm mds , man mdl)
-*.mdl-???-prawdopodobnie inny typ bryły skompilowanej animacji(możliwe ze z G2)
-*mdm-ModelMeshes czyli bryły skompilowanych animacji
_________________________________________________________
Bryły
_________________________________________________________
-*.3ds.-Bryła statycznego obiektu mozna exportować i importować ten format za pomąca min. 3ds max'a(takze zmodeler) pliki te zapisawe są gł. w folderze meshes np. jakiaś bryła miecza,krzaka,drzewa
_________________________________________________________
Muzyka
_________________________________________________________
-*.dls-Download Able Sound Level I Są to bibloteki z instrumętami i dzwiękami muzyki z gry
-*.sgt-SeGmenT dile czyli plik w którym to zapisane są poszczególne scieżki muzyczne(Folder Music)
-*.sty-Style File jak nazwa wskazuje plik zawierajacy styl muzyki czyli jakie instrumęty czy dzwięki występuja w plikach .sgt(określone tu instrumęty są zapisane w plikach .dls)
_________________________________________________________
Skrypty
_________________________________________________________
-*ustawienia konfiguracyjne-Plik z ustawioną konfiguracją dot uruchamiania moda
-*.d-pliki z skryptam gothica w jezyku Deadalus jest w nich określone najwiecej i można za pomąca nich zmienić prawie wszystko co jest w grze
-*.dat-skompilowane pliki .dat(z plików .d)dodaje się je do modów
-*.mds-ModelScript czyli skrypty tym razem tworzone osobnie nie z pliku .asc zawierają one wszytko o animacjach kiedy pierwsza/ostatnia klatka jaki plik itp.
-*.src-(prwdp.SouRCe)są to pliki które wskazują które pliki .d będą brane pod uwage przy komplikacji do pliku .dat
_________________________________________________________
Pozostałe
_________________________________________________________
-*.zen -Pliki zawierąjące pełny świat
_______________
Prawa autorskie
Zabrania się kopiowania całosci czy częsci tej wiadomosci do celów własnych jeżeli chcesz skorzystać z tej wiadomosc uzgodń to z jej twórcą
_________________________________________________________
KONIEC ,BRAK JAKIŚ ROZSZERZEŃ...NAPISZ!!!
_________________________________________________________
Post został pochwalony 0 razy
|
|