Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2006/02/07 22:32 Temat postu: [Ogólnie]Ważne foldery... |
|
|
Tutaj daje liste folderów z którymi będziemy się czesto spotykać:
Rozwine Wątek bo jest to troche niedokładnie napisane
1.Tu daje liste folderów a także dopisuje co do którego wgrywamy a takze co się tam zapisuje:
_Work/Data/Textures/Compiled -Tu zapisujemy wiekszość tekstur
_Work/Data/Textures/Menu -Tu zapisujemy tekstury min. z Menu gry(aby dowiedzieć się jakie jeszcze tekstury wystarczy otworzyć plik Textures.vdf-np. Gomanem czy GothicVdfs)
_work\data\SOUND\SFX -Tu zapisujemy wszystkie odgłosy przyrody
_work\data\SOUND\SPEECH -Tu zapisujemy głosy mówione przez NPC
_work\data\Anims -Tu zapisujemy Pliki .mds oddanych animacji
_work\data\Anims\_compiled -Tu zapisujemy pliki skompilowane animacji
_work\data\Meshes\_compiled -Tu gra zapisuje skomplowane bryły z wczesniejszego formatu .3ds
_work\data\Meshes -Tu zapisujemy bryły w formacie .3ds(bez compiled) oczywiscie w odpowiednich folderach(np.w:_work\data\Meshes\Items\mw_staff&maces zapisujemy nowe maczugi i laski)
_work\data\Music -W podfolderach tego folderu zapisujemy Muzyke z gry(formaty .sgt .sty i .dls)
_work\data\Scripts\_compiled -Tu gra po uzyciu komendy -reprease scripts zapisuje nowe skompilowane skrypty
_work\data\Worlds -Tu zapisujemy swiaty w formacie .zen
_____
Prawa autorskie jako auter tej wiadomosci zabraniam kopiowania jej całosci czy częsci do celów własnych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kazzmir
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: kraków
|
Wysłany: 2006/02/08 11:19 Temat postu: |
|
|
ważną rzeczą jest zaznaczyć że format 3ds to nie jest ten sam standardowy format 3d studio max a 3DS (w opcji export). niektóre programy do przeglądania formatów widzą te siatki ale np 3d studio max bez specjalnego pluginu import nie da rady go otworzyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zdunek89
Nowicjusz
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: 2006/02/11 16:47 Temat postu: |
|
|
Jak nazywa sie ten plugin import do 3d max ?? (albo z kąd można go ściągnąć ??)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
traffix
Poziomkaz
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2006/02/11 18:28 Temat postu: |
|
|
jak ściągnąłem "Mod Developement Kit" to tam były jakieś pluginy do 3d maxa chyba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Orlan
Poziomkaz
Dołączył: 02 Lut 2006
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
|
Wysłany: 2006/02/11 19:58 Temat postu: |
|
|
Bezpośredni link do pluginu do 3d max( starsze wersje chyba od 3 do 5)
[link widoczny dla zalogowanych]
o to do wersji 6 i nowszych
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|