Siekacz
Head Chief of Poziomkaz
Dołączył: 28 Sty 2006
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2006/02/08 11:34 Temat postu: [Postawy dla nowych użytkowników] Jak zacząć zabawe(skrypty) |
|
|
Jest to napisane dla tych co jeszcze nic nie umieją a mają chęć zacząć modować gothica!! Tylko dla amatorów!
Więc żeby zacząć trzeba mieć dwa programy oto linki:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Następnie jak wgrajcie plyerkita
Z drugiego linka macie folder GOTHIC MOD Development Kit. W nim macie folder Gothic, musicie wgrać to co jest w środku do głownego folderu waszego Gothica.
Dobra nareszcie zabieramy sie za skrypty!
Proponuje zacząć od skryptów NPC zmiany są najłatwiejsze i najbardziej widoczne. Znajdują sie one w Gothic PL\_Work\Data\Scripts\Content\Story\NPC
Wszystkie mają końcówki *.d
Otwieramy je przez np microsoft word i pojawiają sie nam skrypty oto ich opis(co jest kolorowe to tylko opis):
instance GRD_203_Bullit (Npc_Default)
{
//-------- primary data --------
name = "Bullit"; (imie)
npctype = npctype_main;
guild = GIL_GRD; Gildia
level = 10; Poziom
voice = 6; (głos)
id = 203;
//-------- abilities --------
attribute[ATR_STRENGTH] = 35; atrybuty
attribute[ATR_DEXTERITY] = 35;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]= 160;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 160;
//-------- visuals --------
// animations
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Militia.mds"); sposób chodzenia
// body mesh ,bdytex,skin,head mesh ,headtex,teethtex,ruestung
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_Naked0", 0, 1,"Hum_Head_Thief", 57, 2, GRD_ARMOR_M); (wygląd)
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);
self.aivar[AIV_IMPORTANT] = TRUE;
//-------- Talente -------- Umiejętności
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,2);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_2H,1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_CROSSBOW,1);
//-------- inventory -------- co ma przy sobie "broń itp"
EquipItem (self, ItMw_1H_Sword_Long_02);
EquipItem (self, ItRw_Crossbow_01);
CreateInvItems (self, ItAmBolt, 30);
CreateInvItem (self, ItFoCheese);
CreateInvItem (self, ItFoApple);
CreateInvItems (self, ItMiNugget, 25);
CreateInvItem (self, ItLsTorch);
//------------- ai -------------
daily_routine = Rtn_start_203;
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG; (powiedzmy odwaga)
};
FUNC VOID Rtn_start_203 ()
{
TA_SitAround -funkcja co robi (00,00,21,00,"OCC_MERCS_RIGHT_ROOM_BACK"); o której godzinie i gdzie TA_SitAround (21,00,24,00,"OCC_MERCS_RIGHT_ROOM_BACK");
};
Dobra zapisujecie zmieniacie końcówke na *.d i skrypt zmieniony.
Teraz tylko włanczacie playerkita wciskacie Mod Developent zaznaczacie reprase all script i włanczacie orginalnego Gothica.
UWAGA: To najprostrzy sposób ale ma dużo wad, więc możecie sie jurz pożegnać z polskimi napisami. Jak tak robicie najlepiej mieć dawa gothiki i skopiować sobie cały folder Scrips
No to chyba tyle zapraszam do zabawy!!
Ech wiem że to lipa pisać coś takiego ale mam dość tych listów na mojej skrzynce
Prawa autorskie
Zabrania się kopiowania całosci czy częsci tej wiadomosci do celów własnych jeżeli chcesz skorzystać z tej wiadomosc uzgodń to z jej twórcą
Post został pochwalony 0 razy
|
|