Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bubby
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 238
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wawa
|
Wysłany: 2006/02/03 12:40 Temat postu: Spacer |
|
|
Jedn z nielicznych tutoriali do programu spacer:
[link widoczny dla zalogowanych]
Niestety jest po angielsku, ale poziom tego angielskiego nie jest jakoś drastycznie wysoki, więc powinniście sobie poradzić
Jak sam się z nim zapoznam to napiszę lepszy ^^
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bubby dnia 2006/02/03 13:09, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kazzmir
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: kraków
|
Wysłany: 2006/02/03 12:57 Temat postu: |
|
|
a mi kurna spacer się wywala. mam wszystkie dll i wogóle ale przy ładowaniu zen wywala mi się! radźcie, chciałem dodać jakieś modele 3d proste i zbaczyć jak to chula i nie mogę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2006/02/03 16:39 Temat postu: |
|
|
kazzmir napisał: |
a mi kurna spacer się wywala. mam wszystkie dll i wogóle ale przy ładowaniu zen wywala mi się! radźcie, chciałem dodać jakieś modele 3d proste i zbaczyć jak to chula i nie mogę. |
Rozumiem ze chodzi ci o spacera do G1 wraz z GMDK
Wiec tak
najpierw spróbój tego:[link widoczny dla zalogowanych] -ulepszenie spacera z 1.4 na 1.5
Jezeli to nie pomoże to [link widoczny dla zalogowanych] -swego radzaju patcher do spacera który zwykle rozwiązuje vproblemy(wypakuj do folderu g1/sytstem[pojawia się nowyt exe'c])
-Mozna też spróbować stworzenia nowego uzytkownika windowsa czy tez uruchamianie spacera przez gothic starter(start editor)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ojciec redaktor
Modder
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Żagań
|
Wysłany: 2006/02/12 19:13 Temat postu: |
|
|
Gdy podnosze obiekty to wciskam klawisz "A", a co mam zrobić, żeby obiekty opuszcać? Ewnetualnie, co wcisnąc, żeby przycisnąc obiekt do ziemi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
traffix
Poziomkaz
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2006/02/12 19:16 Temat postu: |
|
|
zeby opuscic naciskasz klawisz ''y'' a co do przytwierdzania do ziemi to niestety tego nie wiem... a szkoda...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ojciec redaktor
Modder
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Żagań
|
Wysłany: 2006/02/13 12:30 Temat postu: |
|
|
Poza spacerem ejst tam jak towrzyc własny lvl. Mniej więcje rozumiem o co tma biega, ale możecie mi przetłumaczyc 1 zdanie:
Cytat: |
Let's collapse the plane to an EditableMesh object |
Nie do konica rozumiem to zdanie. Jak próbowałem ze słownikiem to jakieś głupoty wyłaziły :/
Jest to zwiazane z jakąś funkcją w 3ds max, ale nei wiem jaką
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kazzmir
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: kraków
|
Wysłany: 2006/02/13 12:48 Temat postu: |
|
|
to znaczy (patrz link) że jeżeli masz to co jest pod punktem 1 to musisz zrobić to co jest w punkcie 2. wtedy dostajesz plane, box czy dowolny inny obiekt w formie editable mesh.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zdunek89
Nowicjusz
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: 2006/02/14 18:43 Temat postu: |
|
|
nie moge zapisać pliku w rozszerzeniu zen?? co zrobić??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ojciec redaktor
Modder
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Żagań
|
Wysłany: 2006/02/16 14:17 Temat postu: |
|
|
Hmmm, U mnie też nie moge zapisac i też nei wiem czemu :/ . Może profesjonaliści cos poradza.
A teraz druga sprawa. U mnie świat nei nazwya się world. zen tylko surface. zen. Czy jeśli będę tworzyć moda to będę musiał zmienic nazwe?. Z góry dziękuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
traffix
Poziomkaz
Dołączył: 23 Sty 2006
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2006/02/16 14:32 Temat postu: |
|
|
hmm... możę zapisz jako "Compiled" albo "Uncompiled" (odpowiednio: Skompilowany i nie skompilowany)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ojciec redaktor
Modder
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Żagań
|
Wysłany: 2006/02/16 14:33 Temat postu: |
|
|
Nic nie dało, a analiza by cos dala?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2006/02/16 15:36 Temat postu: |
|
|
Chętnie bym pomógł tyle ze nie wiem czy nie możesz zapisać czy dać tego do gry..a to duża róznica xD
P.S.
Choć to pierwsze..coż aby tego nie umieć to trzeba umiec xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ojciec redaktor
Modder
Dołączył: 30 Sty 2006
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Żagań
|
Wysłany: 2006/02/16 16:15 Temat postu: |
|
|
Wyśiwetlał mi sie jakis błąd, ale teraz pzrestał i zapisuje się normalnie. Dziwny ten spacer
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
orcwarrior
Administrator
Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 495
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Brzeziny
|
Wysłany: 2006/02/16 16:52 Temat postu: |
|
|
lol of lol napisał: |
Wyśiwetlał mi sie jakis błąd, ale teraz pzrestał i zapisuje się normalnie. Dziwny ten spacer |
Pamiętaj aby zapisywać jako World.zen bo jako Surface.zen(jak napisałeś wczesniej a jak dopiero teraz przeczytałem ) to nie bedzie ci się wszystko ładowało...
P.S.
Przenosze Temat do Forum Ogólnego-bo zaden z tego Tutorial x]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|